czwartek, 29 marca 2018

MAKE ME BIO | WODA RÓŻANA - RECENZJA




Kolejny post o pielęgnacji, ale po prostu muszę się z wami podzielić tą perełką kosmetyczną, bo woda różana od Make me BIO jest moim ulubieńcem od dłuższego czasu i w końcu przyszedł czas abym napisała o nim coś więcej.






Make me BIO to nasza ojczysta firma, która produkuje w 100% naturalne kosmetyki.

Ich produkty wyróżniają się bardzo krótki i bardzo roślinnym składem. Opakowania są oryginalne i ciekawie się prezentują. Na stronie firmy można kupić m.in. kremy do twarzy, szampony do włosów, masło do ciała, olejek do pielęgnacji twarzy i demakijażu czy hydrolaty, o których będzie dzisiaj mowa.




Woda różana


Pojemność: 100 ml

Cena: ok. 16 zł

Skład: Rosa Damascena (Róża Damasceńska) Water

Przeznaczona dla: Wszystkie rodzaje skóry 





Opakowanie jest bardzo wygodne i dobrze wykonane, buteleczka jest plastikowa a etykieta nie ściera się ani nie odkleja.
Największą zaletą jest forma sprayu, jest to duże udogodnienie w codziennej pielęgnacji, bo aplikacja jest łatwa i wydajna oraz pozwala na równomierne rozprowadzenie zawartości na twarzy.
Nie trzeba zużywać dodatkowych płatków czy podrażniać skóry przez pocieranie.



Woda różana jest po prostu hydrolatem róży damasceńskiej.

Hydrolat - jest kosmetykiem o cennych właściwościach. To produkt otrzymywany w procesie destylacji roślin parą wodną. Można go określić, jako woda kwiatowa. Może być stosowany, jako tonik lub woda odświeżająca. Warto pamiętać, że hydrolat to nie tylko kosmetyk do twarzy. Można go aplikować także na szyję, dekolt i włosy. W moim przypadku nie używam go do włosów, bo mam wrażenie, że je delikatnie przetłuszcza przynajmniej produkt od make me bio.

Hydrolat z róży– działa tonizująco i odżywczo. Regeneruje zmęczoną i przesuszoną cerę, nawilża i ujędrnia przez utrzymanie wody. Głęboko oczyszcza, zmniejszając zmiany trądzikowe, a także rozjaśnia cerę.


 Królowa róż, czyli róża damasceńska to piękna roślina o niezwykłych walorach ozdobnych. Poza urodą, ma jednak wiele innych, cudownych właściwości. 
Ta roślina, uprawiana w basenie Morza Śródziemnego wykorzystywana jest zarówno w lecznictwie, jak i kosmetologii z jej właściwości ludzie korzystają od siódmego wieku naszej ery.


Co do zapachu to mocno wyczuwalna jest róża, dlatego wielu osobom może nie przypaść do gustu, ale ja bardzo lubię, więc dla mnie zapach jest atutem i często jak mam bóle głowy po prostu go używam, bo mnie odpręża i łagodzi stres.

Dla mnie jest to produkt idealny zużyłam już dwie buteleczki i teraz „katuje” trzecią.
Jestem po prostu zakochana w tym produkcie. Od kiedy go stosuje stan mojej skóry bardzo się poprawił.
Najlepsze efekty, jakie zauważyłam po dłuższym stosowaniu to nawilżenie w przeciwieństwie do wielu toników nie wysusza, a wręcz nawilża.
Super sprawdza się pod makijaż. Pomaga w walce z trądzikiem i łagodzi podrażnienia skóry po goleniu nóg. Jest to produkt wielofunkcyjny z wieloma zaletami.
 Jeśli musiałabym napisać jakąkolwiek wadę to cena, bo za małą buteleczkę trzeba wydać ok. 16 zł. Ale i tak będę do niego zawsze wracać, bo testowałam wiele produktów z różą w składzie, ale jednak to bije na głowę i tonik z evree i podobny tonik 3 w 1 od bielendy.
Zaraziłam tą wodą różaną przyjaciółkę, która też pokochała ten produkt, więc mam nadzieje ze was też zachęciłam do wypróbowania tego kosmetyku i dołączenia go do swojej codziennej pielęgnacji. Bo warto!



Testowałyście ten produkt a może polecanie inne produkty z tej firmy lub jakieś inne hydrolaty do przetestowania? Chętnie wypróbuje coś za waszą radą ;) 

22 komentarze:

  1. Miałam tylko ten produkt z tej firmy i jak mi się skończy to na pewno kupię ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm 16 zł godne swojej ceny, tak mi sie wydaje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam wody różanej, ale chyba muszę to nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nigdy tej wody ale jak sama nazwa wskazuje ma na pewno nieziemski różany zapach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. barzo lubie wodę różaną,ale akurat nie z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie testowałam, ale z chęcią przetestuję, bo kocham różę 😍 Szkoda tylko, że Twój blog nie wyświetla się w wersji na telefon, o wiele wygodniej by się czytało :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie używam wody różanej z evree, ale będę chciała przetestować jako następną tą z make me bio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie wszelakie wody różane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię różaną wodę! I jaka świetna cena! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju kocham wodę różaną i jak pomogła mojej cerze!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. such a great post dear i like rose water & this brand look great..i try

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt bardzo ładnie prezentuje się na zdjęciach. Super post, zbliżają się święta, wiec Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tego produktu, ale wodę różaną uwielbiam <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutnie uwielbiam tę firmę! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam tej wody różanej ale koniecznie musze wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie produkty, a za zapach kolejny plus :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/czerwona-ramoneska-i-mom-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ale to bardzo korci mnie ten produkt:) muszę go ucapić:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety moja skóra nie toleruje róży, ale koleżanka baardzo lubi więc na pewno jej polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę wodę i właśnie wykańczam jedną butelkę. W kolejce czeka następna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatny post .Blog bardzo ciekawy wiele inspiracji w nim miżna znaleść.

    OdpowiedzUsuń