sobota, 24 marca 2018

Clinique vs. The body shop| Porównanie peeling


Moim ulubionym produktem do mycia twarzy jest żel z drobinkami pilingującymi. Dzisiejszy post będzie poświęconym dwóm produktom do pielęgnacji. Pierwszy raz na blogu pojawią się kosmetyki nie z kolorówki, ale mam nadzieję, że będę recenzować coraz więcej tego typu produktów, bo dobra pielęgnacja to podstawa udanego makijażu.



Vitamin C Daily Glow Cleansing Polish oczyszczający żel do twarzy

Marka: The body shop

Pojemność: 125 ml

Cena: 80,00 zł





Peeling w formie żelu do codziennego mycia twarzy z drobnymi cząsteczkami złuszczającymi (mikro granulkami), które oczyszczają skórę i usuwają martwy naskórek.
Jeśli ktoś ma suche skórki to może się ich nie pozbyć, nie jest to jakiś super mocny zdzierak raczej lekki, do osób z wrażliwą cerą lub, które nie potrzebują mocnego peelingu.
A dodatkowo ma świeży, słodki, orzeźwiający cytrusowy zapach, na początku zapach mi się podobał, ale po dłuższym stosowaniu znudził mi się.
Zawarta w żelu witamina C chroni skórę przed szkodliwym wpływem środowiska
Jest mega wydajny. Bardzo mała ilość jest potrzebna by pokryć twarz i szyje. Ja używam go 2 miesiące i jeszcze przynajmniej 1/3 produktu jest w tubce.
Opakowanie jest okay nie mam do niego zarzutów.
Jest bardzo drogi często udaje się go kupić na jakiś promocjach. W cenie regularniej bym się jednak mocno zastanawiała nad zakupem. 


Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser Oczyszczający żel do twarzy

Marka: Clinique

Pojemność 125 ml

Cena 75,00 zł



Świetny żel, w którym zatopione są granulki peelingujące. Bardzo dobry do codziennego użytku, jest przeznaczony do każdej rodzaju skóry.
Gdy mam suche skórki i podkłady jeszcze bardziej je podkreślają to ten produkt ratuje mi życie.
Testowałam dużo produktów tego typu i ten jest najlepszy.
Mocno usuwa martwy naskórek plus oczyszcza. Skóra po nim jest miła i gładka.
Wystarczy kropelka i cała twarz jest pokryta. Więc jest bardzo wydajny. Peeling jest pomarańczowy i ma prawie nie wyczuwalny zapach jak większość produktów tej marki.
Bardzo duży plus tego produktu to opakowanie, ponieważ opakowanie jest ładne, funkcjonalne i trwałe. Bardzo podobają mi się opakowania z serii pep-star.


Ogólnie te produkt świetnie się u mnie sprawdził i polecam go każdemu. Produkt występuje w dwóch pojemnościach 125 ml i 30 ml, które często są dodawane w zestawach prezentowych, ale też można spotkać osobno do kupienia w cenie 29 zł.



Podsumowując oba żele są podobnej cenie i oba nie są złe, ale dużo lepiej sprawdza się produkt z clinique i ten wam bardziej polecam.


Mam nadzieje ze to porównanie się komuś przyda J Testowaliście te produkty a może znacie inne produkty tego typu?

17 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego, obecnie używam żelu peelingującego z Ziaji:)
    Obserwuję i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze napisana recenzja :))
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie produkty clinique są bardzo dobrej jakości te do pielęgnacji jak i do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy peeling bardzo mnie zaciekawił, chociaż przyznam szczerze, że żadnego z tych produktów nie przetestowałam.
    I oczywiście, czekam na kolejne posty z tematu pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chętnie wypróbowała i jeden i drugi, te opakowania są GENIALNE! Clinique bardzo lubię, natomiast The Body Shop nigdy nie miałam..;/

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele z małymi drobinkami które oczyszczają twarz :) Chętnie bym przetestowała również ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kosmetyk z Clinique bardzo chętnie bym wypróbowała.


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie sprawy super wpis ! Zapraszam do mnie ;) https://zywaksiazka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam dużo dobrego o firmie clinique, podobno ich krem pod oczy jest niesamowity ;)
    Pozdrawiam i życzę Miłej soboty!
    clinique

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat nie miałam do czynienia z tymi żelami clinique, ale ogólnie firma bardzo dobra..:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.milkowomi.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie korzystałem z tych produktów :c aktualnie korzystam żelu do mycia twarzy z firmy garnier i nie zamierzam go na chwilę obecną zmieniać :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi markami i nie wiem czy się na nie skuszę... Może kiedyś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym wypróbowała choć pierwszy raz je widze :)

    OdpowiedzUsuń