sobota, 3 marca 2018

BH COSMETICS | Recenzja zestawów pędzli



Jak obiecałam w poście z tamtego tygodnia dziś opowiem wam trochę więcej o pędzlach firmy BH cosmetics, które porządnie testuje                               już od 4 miesięcy.



Po zakupie zestawu z zoevy przekonałam się do gotowych zestawów. Dawniej kupowałam pojedyncze pędzle, ale wtedy wychodziło to drożej każdy pędzel był z innej parafii i średnio się to prezentowało na toaletce. Jako osobie, która maluje innych potrzebuje po prostu dużej ilości pędzli. Jednak zestaw zoevy to jest wydatek 300 zł, a nawet dużo i więcej, więc kiedy uzupełniałam braki w pędzlach przeszukiwałam internet za pędzlami, które mają dobre opinie, są w przystępnej cenie i ładnie się prezentują. Te wszystkie cechy znalazłam właśnie w firmie bh cosmetics. O samej marce już pisałam więcej w poprzednim wpisie i serdecznie polecam do niego wrócić, jeśli jeszcze go nie czytaliście.

Tam też pisałam o tym gdzie można kupić te produkty. Ja swoje dwa zestawy pędzli zamówiłam na:
Ceny pędzli bardzo się różnią na stronach i często są na bardzo dobrych promocjach.


Eco Luxe Brush Set 



Ja skusiłam się na ten zestaw z powodu skuwek i ceny. Ja na promocji zapłaciłam 50 zł za cały zestaw. Obecnie ten zestaw jest do kupienia za 70/80 zł. W skład zestawu wchodzi 10 pędzli do makijażu, które zostały wykonane z naturalnych, odnawialnych surowców. Ogromny plus za to, zawsze warto wybierać produkty dobre dla środowiska. 


Pędzle posiadają, delikatne i puchate włosie syntetyczne. Naturalnie barwione trzonki powstały z bambusa, który jest bardzo szybko rosnącą rośliną, a skuwki wykonane są z aluminium, całość wygląda ciekawie. Dodatkowo do zestawu dodawane jest lniane etui, chroniące przed uszkodzeniami.
Bardzo przyjemnie się używa tych pędzli, szybko wysychają po praniu, nie odkształcają się. Tylko w jednym pędzlu zauważyłam wypadanie włosków, ale w minimalnej ilości.



W skład zestawu wchodzi:
  • Pędzel do pudru
  • Pędzel do różu
  • Pędzel do nakładania korektora pod uczy typu języczkowy
  • Pędzel do blendowania
  • Pędzel do konturowania
  • Pędzel do cieniowania
  • Płaski pędzel do cieni na mokro
  • Skośny pędzel do cieni
  • Pędzel do eyelinera lub do brwi
  • Pędzel do ust


Metal Rose Brush Set 



Zestaw, który wygląda cudownie. Jak tylko zobaczyłam go na Instagramie firmy wiedziałam, że muszę go mieć. Moim zdaniem cenowo wychodzi dobrze, bo ja zapłaciłam ok. 100 zł za komplet na jakieś promocji a normalna cena to 130 zł. Więc jeden pędzel wychodzi ok. 10 zł plus kosmetyczka. Jedyny problem to bardzo szybko znika z stron, gdy się pojawia. Pamiętam, że na mintishop dosłownie w kilka godzin był już nie dostępnych po pojawieniu się na stronie.




Jest to wyjątkowy zestaw 11 pędzli dość wysokiej jakości. Porównałabym te pędzle do jakości zoevy, są moim zdaniem dużo lepiej wykonane niż pędzle Hakuro czy pierwsze pędzle od Hani, które posiadam. Jest duża różnica jakości w tym zestawie, a opisanym przed chwilą. Pędzle są wykonane z delikatnego, dwutonowego włosia syntetycznego. Są bardzo mięciutkie. Pędzle są dobrze wykonane, więc ułatwiają aplikację i roztarcie kosmetyków, bez smug. Zestaw pędzli wyróżnia się wyjątkowymi, bardzo eleganckimi, nowoczesnymi i modnymi od kilku sezonów metalowymi trzonkami i skuwkami w kolorze różowego złota. Są po prostu niezwykle piękne i super wyglądają na toaletce.



Brush Set zawiera 3 pędzle do makijażu twarzy oraz 8 do makijażu oczu.
Pędzle do twarzy są bardzo uniwersalne, ponieważ 2 to pędzle typu flat top idealnie sprawdzą się do nakładania podkładów mineralnych lub kremowych, jak i do pudru. A pędzla języczkowego używam do nakładania korektora pod oczy. (Tego pędzla nie ma na zdjęciach, bo podczas sesji gdzieś mi się zawieruszył)




Pędzli do oczu jest duży wybór, od małych precyzyjnych na dolną linię oka jak i puchacz do blendowania cieni. Pędzle są solidne wykonane, rączki trzymają trzonów, nie rozklejają się po myciu, szybko schną, nie gubią włosia i nie odkształcają się po wyschnięciu i nie ścierają się napisy.




Wielkim plusem jest to, że komplet pędzli BH Cosmetics Metal Rose Brush Set znajduje się w pięknej kosmetyczce wykonanej z metalicznej skóry ekologicznej w kolorze różowego złota. Kosmetyczka zapinana jest na zamek błyskawiczny. Jest dużego rozmiaru, więc sprawdza się świetnie na wyjazdy. Jest naprawdę dobrej jakości i sprawdza się u mnie świetnie. Ja przewożę w niej kosmetyki. Kosmetyczka zwraca uwagę i jest po prostu śliczna i na pewno każda koleżanka będzie wam jej zazdrościć.




Podsumowując pędzle bh cosmetics są świetne przynajmniej przez mnie testowane zestawy. Mają bardzo duży asortyment pędzli w ciekawych kolorach i zestawach, ale również można kupować pędzle pojedynczo. Jedynie martwi mnie to, że jakość zestawów się trochę różni, ale wtedy tez jest inna cena. Bardzo polecam te zestawy zarówno do pracy profesjonalnej jak i do własnego użytku.



Mieliście pędzle z tej firmy? A może polecacie jakieś ciekawe zestawy pędzli? Chcielibyście więcej recenzji pędzli? 

32 komentarze:

  1. Piękne te pędzle! Sama muszę się w końcu zaopatrzyć w porządny zestaw do makijażu, bo przyznam że mam kilka pędzli a każdy jest z innej parafii ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Te metaliczne pędzelki są mega, chcę takie!!!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają te pędzle. Ciekawa uwaga odnośnie Hakuro właśnie zakupiłam jeden pędzel od nich.
    Wiem coś o tym z każdej parafii :) Ja mam pędzle z Real Techniques zestaw dostałam 3 lata temu a szukam czegoś do oczu porządnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam real techniques a jeśli chodzi o pędzle do oczu to zoeva ma największy wybór :)

      Usuń
  4. Oj chętnie bym je przygarnela ;) piękne się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobne złote - nie tylko wyglądają pieknie ale i są super jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie to, ze kolekcja moich pędzli jest już stanowczo za duza to z chęcią przygarnelabym te pedzle które pokazujesz ;) Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie prezentują się te pędzelki! <3
    Uwielbiam produkty, które rewelacyjnie sprawdzają się w swoim zadaniu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam że kupiłam pędzle bh cosmetics dla mojej przyjaciółki na urodziny :)
    a te pędzle eco mi się podobają i cieszę się że są lepsze dla środowiska :)



    https://littlejay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od lat używam pędzli Hakuro. Kupowałam na sztuki, bo ta mi lepiej było. Sama zdecydowałam co mi było potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli używasz pędzli tylko do siebie i wystarczy ci minimalna ilość to kupowanie na sztuki się sprawdzi ale jeśli ktoś maluje innych to potrzebuje koło setki pędzli i zawsze komplety wychodzą korzystniej jeśli dobrze pamiętam to np. zoeva pędzel kupiony w zestawie wychodzi taniej prawie o 15 zł.

      Usuń
  10. Świetny zestaw pędzli. Ja jak kupuję pędzle to patrzę na jakość włosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest najważniejsza ale zawsze lepiej jak jakosć idzie w parze z wyglądem :)

      Usuń
  11. wow realy set of brushes is absolutely beautifull,i love it,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się prezentują. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi Rose Gold- chciałabym je przetestować " na własnej skórze" i chyba muszę je kupić XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle prezentują się ładnie, ale jeszcze ich nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń