czwartek, 22 lutego 2018

BH COSMETICS | CARLI BYBEL COLOR EYESHADOW & HIGHLIGHTER PALETTE

 

W dzisiejszym poście przygotowałam dla was recenzje bestsellerowej paletki cieni i rozświetlaczy z firmy BH Cosmetics. 




Na początku kilka słów o samej firmie, która jest mocno nie doceniana na naszym polskim rynku i bardzo mało się o niej słyszy w sferze blogowej.

Marka BH Cosmetics powstała i intensywnie rozwija się w mieście aniołów - Los Angeles, w słonecznej Kalifornii. Marka mocno stawia na obecne trendy i często tworzy swoje kosmetyki w współpracy z znanymi osobami z świata beauty. Największym plusem firmy jest duży asortyment w przystępnej cenie.


Nie znalazłam żadnych informacji, aby kosmetyki tej firmy były dostępne stacjonarnie w Polsce, ale jest kilka drogerii internetowych, które posiadają dość fajny wybór produktów BH cosmetics głównie to są zestawy pędzli i większość dostępnych na rynku palet i produktów do ust. Ja kupuję produkty z stron:


Firma jest również dostępna w drogerii:



 Paleta 10 cieni i 4 rozświetlaczy, zaprojektowana przez słynną amerykańską blogerkę Carli Bybel. Przez ogromną popularność tej paletki firma wraz z Carli niedawno wypuścili na rynek kolejną edycje tej palety tylko powiększoną o kremowe rozświetlacze.
Ja swoją sztukę paletki posiadam od lipca. Byłam w szoku, kiedy przyszła do mnie paczka i okazało się ze paleta jest taka duża! Ma aż 28g, za które trzeba zapłacić 89,99 zł, czyli w przeliczeniu 1g wychodzi 3,2 zł gdzie za pojedynczy cień inglot (ok.3g) trzeba zapłacić 15zł.


Paleta jest bardzo ładna wizualnie pomimo tekturowego opakowania, które moim zdaniem jest podobnej, jakości jak te z zoevy. Jest koloru białego, więc bałam się, że będzie się szybko brudzić na szczęście bardzo szybko i łatwo się czyścić, bo wystarczy przetrzeć mokrą chusteczką. W środku imituje marmur a na zewnątrz pikowany materiał z metalicznymi napisami, które niestety przy codziennym używaniu zaczynają się przecierać. 


Dużym plusem palety jest fajnej jakości lustro średniej wielkości co jest bardzo przydatne w podróżach. Kolejnym atutem tej palety jest kolorystyka głównie ciepła w stronę złota, brązu i śliwki, ale również są tutaj dwa odcienie neutralne i dość mocno napigmentowany jasny beżowy cień. 


Ogólnie pigmentacja za tą cenę jest bardzo dobra. Cienie ładnie się łączą i blendują z sobą. Maty w tej palecie są łatwe w pracy, bo są maślane i średnio się osypują a perły najlepiej nakładać palcem lub zmoczonym syntetycznym pędzlem wtedy pigmentacja jest najlepsza. 



Teraz trochę ponarzekam. Brakuje mi w tej palecie czarnego albo, choć dużo ciemniejszego brązu, którym można by było przyciemnić granicę rzęs lub kącik oka. I trzy odcienie cieni perłowych bardzo podobnie na oku wyglądają.


A co do rozświetlaczy moim zdaniem są bardzo dobre dwa najjaśniejsze odcienie są idealne dla jasnej słowiańskiej cery większości polek. Dwa pozostałe można używać, jako cienie i w tej formie ja ich używam.

Co widać po zdjęciach najbardziej przypadł mi do gustu najbardziej różowy rozświetlacz, który uroczo wygląda na powiece jak i na kościach policzkowych.


 Dają dość ciekawy efekt, cudowną tafle z delikatnym błyskiem, który można stopniować, więc są łatwe w użyciu.


Paletę mam już pół roku i bardzo często z niej korzystam, ponieważ jest bardzo wygodna do codziennego makijażu. Zauważyłam ze jest to moja ulubiona paleta do makijażu do szkoły, ponieważ mam w niej całą kolorówkę, której potrzebuje, aby zrobić lekki codzienny makijaż.

Polecam ją zarówno początkującym jak i osobą, które od dłuższego czasu „bawią” się kosmetykami. Bo paletka jest warta swojej ceny plus ozdobi każdą toaletkę.


W kolejnym poście pojawi się recenzja zestawów pędzli z tej firmy, kilka z nich można było zobaczyć na zdjęciach powyżej. Jesteście ciekawi ich recenzji? Posiadacie coś z tej firmy a może właśnie tą paletkę?  

22 komentarze:

  1. Kolory ładne, a rozświetlacze uwielbiam :). Nie miałam nigdy kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz rozświetlacze to musisz mieć tą paletę :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie. Kolory śliczne a rozświetlacz na zmęczonej buzi czyni cuda.
    I nie mogę przejść obojętnie jak widzę taką śliczną plamkę na fotce śliczny/a kici :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paleta, bardzo mi się podoba, jednak nigdy nie miałam produktów tej firmy ;) zapraszam do mnie i obserwuje makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam lepiej zapoznać się z tą marką bo na prawde warto :)

      Usuń
  4. Fajne kolory, bardzo dobrze się prezentują:)
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta paletka. Z chęcią ją wypróbuję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze tobie też przypadła do gustu :)

      Usuń
  6. Oj kolorki tej paletki są mega, sama chciałabym ją wypróbować :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka piekna paletka, jakie cienie!
    Jak robilas taki ładne swatche? sama?:)
    Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do swatche to robiłam je sama dlatego też te ujecia są gorszej jakości ponieważ na jednej ręce miałam cienie a drugą trzymałam cieżką lustrzankę i robiłam zdjecia drugiej ręki :D koszmar lepiej aby ktoś pomagał a co do kształtu to użyłam dziurkaczy kupionych w sklepie papierniczym :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia. Paletka robi pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paletka zacnie się prezentuje, jestem ciekawa czy polubiłybyśmy sie?:)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentują cienie, lubię cienie w kolorach brązów. Bardzo ładne są rozświetlacze, jednak wydaje mi się, że wszystkie oprócz tego różowego (mam podobny - jest boski), są nieco za ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolorki :) jestem wielką fanką beżów i brązów :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Carli i mam zamiar kupić Deluxe Edition, tym bardziej że przestaje być produkowana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielka szkoda, że nie można tego dostać stacjonarnie w Polsce, bo produkty rewelacyjnie się prezentują!
    Z czasem na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń