sobota, 26 maja 2018

Le Petit Marseillais | Rozświetlający rytuał



Nowy post pojawia się bardzo szybko a to za sprawą marki Le Petit Marseillais i ich cudownej paczuszki, która niedawno do mnie dotarła i zauroczyła mnie swoją szatą graficzną i produktami, które ukrywały się w środku.
W dzisiejszym wpisie trochę więcej o produktach z linii rozświetlającej.



Firma Le Petit Marseillais pochodzi ze słonecznej Prowancji, krainy pełnej kolorów, wyjątkowych składników i pięknych zapachów.
Urok śródziemnomorskich kosmetyków od wielu lat towarzyszy Polkom w ich codziennej pielęgnacji.


Logo Le Petit Marseillais jest inspirowane historią małego chłopca, który sprzedawał w Marsylii słynne mydła – Savon de Marseille.


Rytuał rozświetlający, czyli nowa linia rozświetlająca

„Ukryta w nowych zapachach morela przywodzi na myśl słoneczne pocałunki, słodkie lenistwo na tarasie i tropikalny koktajl z kolorową parasolką. A towarzystwo białej lilii zasnuwa skórę delikatną, zmysłową poświatą, która kusi i przyciąga, zachwyca i uwodzi”




- Biała lilia – właściwości rozjaśniające
- olejek morelowy - właściwości rozjaśniające i wygładzające
- olejek z płatków róż – właściwości przeciwstarzeniowe
- masa perłowa – naturalny rozświetlający pigment


Mleczko nawilżające do ciała – rozświetlenie



400 ml za 22zł 


Mleczko nawilżające rozświetlenie. Olejek Morelowy, Biała Lilia & Masa Perłowa.


Kosmetyk ma cudowny zapach. Świeży, kwiatowo- owocowy idealny na lato.
Szybko się wchłania i nie zostawia skóry lepkiej. Po trzech użyciach skóra jest milsza i lepiej nawilżona.
O długotrwałym działaniu dam wam lepiej znać na instastory


Olejek pod prysznic – rozświetlenie



250 ml za 12 zł


Formuła kosmetyku sprawia, że skóra po prysznicu pozostaje oczyszczona, wyjątkowo miękka, nawilżona i rozświetlona.

Tutaj zapach jest dużo bardziej owocowy i czuć słodką morelę, co mi bardzo odpowiada, bo jest to bardzo przyjemny naturalny zapach.
Produkt jak na razie super mi się sprawdził zwłaszcza teraz na gorące dni, gdzie bardzo gęste kremowe żele mocno przytłaczają a ten jest delikatny i idealny na lato. 


Delikatny dezodorant pielęgnujący, olejek morelowy & olejek z szałwii


200ml za 13,29zł


SKŁADNIKI:
Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, Propylene Glycol, Salvia Sclarea Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Triethyl Citrate, PEG-40 Hydrogenated Castor oil, Tocopherol, Parfum, Linalool.



Produkt bardzo przyjemnie pachnie i nie podrażnia skóry, co u mnie zdarza się bardzo często. 
Może efekt nie utrzymuje się 24h, ale spokojnie sprawdzi się 8h pracy czy szkoły w gorące dni.



Jak wam się podoba taki przegląd marki i jej kosmetyków? Który produkt zaciekawił najbardziej?

24 komentarze:

  1. Też mam przyjemność uczestniczyć w tej kampanii :) Mam wrażenie że co produkty to lepsze im wychodzą - całkiem udana paczucha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhmmm...cudownie to wygląda i zapewne obłędnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś żel pod prysznic z tej firmy. Cudowny zapach pamiętam do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich żele pod prysznic, cudownie pachnął :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te produkty wyglądają bardzo interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te kosmetyki,zapach konsystencję itd.itd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie jestem ciekawa tych produktów! Bardzo lubię LPM, szczególnie ich balsamy do ciała! Z chęcią się na nie skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta linia zapachowa na pewno by mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhh zapach jest na pewno bosko pachnieć <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie pachnie ten płyn do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym w końcu przetestować produkty tej marki :)
    Ciekawa recenzja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie rytuały to ja lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten balsam(albo podobny) i bardzo go lubię! Ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczucha. Ja bardzo lubię produktu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kosmetyki mają piękny zapach! Nie wiedziałam wcześniej czym inspirowane jest logo, ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się twoje zdjęcia. Co do produktów to nie miałam okazji testować ich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj same cuda! Widzimy że w fajnych cenach, więc może i my skusimy się na testy 😏

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym się zapoznała z olejkiem pod prysznic <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Olejek pod prysznic wygląda obiecująco...no i zapach moreli :) Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ich zapachy ! :D Bardzo mocne

    OdpowiedzUsuń
  21. O historii z chłopcem nie słyszałam, ale wiedziałam o francuskim pochodzeniu tych kosmetyków. :D Zapach moreli na pewno zachęcający, ale pierwsze niuchnięcie (innego) aromatu mnie trochę jakby zniechęciło.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zapowiadają się obiecująco, ale z tego co kojarzę produkty tej firmy mają bardzie niefajny skład

    OdpowiedzUsuń