czwartek, 26 lipca 2018

BEGLOSSY | lipiec 2018 | czerwiec 2018



Po dwóch miesiącach przerwy wracam do bloga. Nie chce się tu tłumaczyć, bo nie o tym dzisiejszy post, ale postaram się już wrócić do regularnego dodawania wpisów.
Do dzisiejszego postu zmotywowało mnie najnowsze pudełeczko od Beglossy, czyli lipcowa edycja pod hasłem "Morska bryza".
W czasie mojego zagranicznego wyjazdu dotarła do mnie również paczka z czerwcowym pudełeczkiem, więc w tym wpisie trochę więcej o kosmetykach z dwóch boxów.



LIPIEC 2018 - Morska bryza

W najnowszym pudełeczku od Beglossy znalazło się 6 produktów i wszystkie pełnowymiarowe. Ma to być idealny zestaw wakacyjny. 

SHEFOOT – ZESTAW SÓL DO KĄPIELI STÓP Z MINERAŁAMI Z MORZA MARTWEGO + PILNICZEK DO PAZNOKCI

Cena: 9,99zł 
Pojemność: 65g

Markę Shefoot znam i bardzo lubię zwłaszcza ich żel do zmęczonych stóp, więc cieszę się, że mogę przetestować ich kolejny produkt. Okres wakacji to idealny czas aby zadbać o wygląd swoich nóg. Nigdy nie próbowałam soli do kąpieli ale chyba czas to zmienić. 


HERBAL ESSENCES BIO:RENEW – SZAMPON I ODŻYWKA REPAIR ARGAN OIL OF MAROCCO

Cena: 19,99zł za sztukę
Pojemność: 400 ml - szampon 
                    360 ml - odżywka


Szampon i odżywka Herbal Essences Bio:Renew z linii Repair są wzbogacone olejem arganowym z Maroko oraz składnikami naturalnymi.
Bardzo się cieszę z tych produktów, bo już od dawna chciałam wypróbować coś z herbal essences. Zapach obu produktów jest bardzo przyjemny i mają dość gęstą konsystencje. 

PIERRE RENÉ – LAKIER HYBRYDOWY READY&GO 3W1

Cena: 34,99zł
Pojemność: 11ml 


"W jednej buteleczce znajduje się baza, kolorowy lakier hybrydowy oraz top. Wystarczą dwie cienkie warstwy, aby cieszyć się pięknym
i trwałym kolorem na paznokciach. Efekt utrzymuje się nawet do 10 dni!" - obiecuje producent

Mi trafił się piękny kolor naked - 07

DERMA – BODY SHAMPOO FAMILY ŻEL DO MYCIA CIAŁA

Cena:25,99zł
Pojemność: 200 ml


Marka Derma to certyfikowane produkty najwyższej jakości, szczególnie polecane osobom ze skłonnościami do alergii i reakcji skórnych. Produkt bez parabenów, barwników i substancji zapachowych, przeznaczony do higieny i pielęgnacji dla całej rodziny.

DUETUS – MASECZKA DO TWARZY

Cena: 6zł
Pojemność: 10ml



Czerwiec 2018 - PINK SUMMER


W tym pudełku znalazło się aż 7 kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów –  6 z nich jest pełnowymiarowych!
O tym pudełeczku nie będę się rozpisywać po prostu pokaże co się znalazło w środku, bo jeszcze niczego nie testowałam.





Z obu pudełek jestem bardzo zadowolona. 
A w komentarzach czekam na wasze opinie na temat produktów

6 komentarzy: