środa, 23 maja 2018

makeup revolution | Pro HD Strobe Revolution



Dawno mnie tu nie było i nie dodawałam nowego postu, ale koniec roku szkolnego i problemy z aparatem zmuszają mnie, aby trochę mniej poświęcać czasu na bloga, ale obiecuje, że od lipca wracam już do regularności a w maju i czerwcu na pewno coś dodam.
A dziś szybka recenzja zestawu od Makeup revolution. 




Makeup Revolution to brytyjska marka, która zadebiutowała na początku 2014 roku. Może młoda, ale prężnie rozwijająca się, oferuje ogromną gamę różnorodnych kosmetyków do makijażu i co miesiąc na rynek trafia wiele nowości.
Mur mocno stawia na trendy i ich kluczem do sukcesu jest tworzenie kosmetyków inspirowanych produktami luksusowych marek
a czasem wręcz podróbek. Od kilku miesięcy firma zaczęła bardziej dbać, o jakość i ich produkty pokochało wiele z nas. 



Pro HD Strobe Revolution


W skład zestawu wchodzi:
  • Duża paleta z 4 rozświetlaczami
  • Stik rozświetlający
  • Dwa pędzle

Cena zestawu bardzo się wacha i dziś już jest trudnej dostępny niż w okresie świat. Można dostać go w granicy 50-90 zł. 



Rozświetlacz w sticku

Gramatura: 2,5 g

Kolor: Złoty przełamany bielą


Stik pomimo słabego opakowania jest dobrej jakości i dobrze się sprawdza zarówno, jako punktowy rozświetlacz jak i cień do powiek. Ślicznie odbija światło i jest dość kremowy, dzięki czemu dobrze rozprowadza się go palcem i gąbeczką.



Pędzle

W zestawie dostajemy dwa pędzle, które wyglądają bardzo uroczo przez jasno różowe trzonki i rose gold skuwki. 
Większy pędzel super sprawdza się do pudru a mniejszy typu flat top jest idealny do rozświetlacza.



W mojej opinii te pędzle są najlepszą częścią zestawu. 
Super się prezentują na toaletce, ale są też bardzo dobrej jakości i pomimo, że są syntetyczne to są miękkie i miłe dla twarzy.
Używam ich regularnie od 3 miesięcy i wielokrotnie je myłam a dalej są w idealnym stanie.
Jeśli spotkam te pędzle w osobnym zestawie na pewno się skuszę, bo są świetne.


Paleta rozświetlaczy

W palecie znajdują się dwa prasowane rozświetlacze (chłodny oraz ciepły) i dwa kremowe opalizujące na róż        i jasne złoto.

Gramatura: 6gx2 (kremowe), 8gx2 (prasowane) 


Jestem fanką mocnego błysku a ta paleta zawiera same delikatne, satynowe produkty. 
Rozświetlacze prasowane bardzo mocno się pylą i mają ciemne odcienie. Natomiast kremowe są dobre ale dość ciężko nakłada się jej pędzlem trzeba palcem. Nie polubiłam się z tą paletą.


Podsumowując

Zestaw jest bardzo fajnym pomysłem na prezent i myślę, że jest wart wypróbowania.


Co myślicie o zmianach w marce Makeup Revolution? W kolejnym poście chcecie pielęgnacje czy kolorówkę?

24 komentarze:

  1. Ale cudowne są te pędzle, ślicznie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te rzeczy tak świetnie wyglądają 😊 mega produkty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zapakowany zestaw, zdecydowanie nadaje się na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, a paleta piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię produkty tej marki i aż wstyd się przyznać, ale myślałam, że to jest Polska, a nie angielska marka. Ja też uwielbiam mocny błysk, więc chyba nie skuszę się na ten zestaw, ale inne produkty są bardziej napigmentowane.
    Ps. Może spróbuj te kremowe rozświetlacze nałożyć gąbeczką, ja tak zawsze robię i wychodzi dużo lepiej niż pędzlami.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/05/wibo-scipy-lip-gloss.html

    OdpowiedzUsuń
  6. pędzle wyglądają pięknie! Mam nadzieję, że będą się dobrze sprawdzać!
    Rozświetlacze też się pięknie prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhh co za cudeńko wpadło w Twoje ręce <3
    sama rozglądam się za dobrą paletką z Makeup Revolution :)
    zestawik mega a pędzelki urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny zestaw! Bardzo mi się podoba,chetnie bym takie przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię rozświetlacze marki Makeup Revolution, ale te w formie serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacze się pięknie prezentują! :D Nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj te pędzle są cudne. :)
    A co do samej firmy to uwielbiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pędzelki wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja córka jest fanką tej marki. Ja jeszcze nie miałam okazji spróbować. Wszystko wskazuje na to, że pierwszym zakupionym produktem powinny być pędzle :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pedzelki, generalnie fajny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnee pędzelki świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty z tej marki, mam taką paletę do cieni czekoladę :D a teraz muszę wypróbować tę, pozna tym prowadzisz naprawdę pięknego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moje oko zestaw wygląda porządnie ;) Pędzle bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne te pędzlusie - akurat szukam czegoś uroczego na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw, do pozazdroszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne te pędzle, super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny zestaw! I piękne zdjęcia jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne rozświetlacze! właśnie szukam czegoś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń