poniedziałek, 7 maja 2018

BECCA | ROZŚWIETLACZ CHAMPAGNE POP | JACLYN HILL

Jeśli miałabym wyrzucić z swojej kosmetyczki prawie wszystkie produkty zostawiając jeden byłby nim rozświetlacz.
W swojej kolekcji mam ich wiele, ale w dzisiejszym poście skupię na jednym - tym najdroższym i najtrudniej dostępnym u nas w Polsce. Mowa o rozświetlaczu marki Becca w kolorze Champagne Pop



Becca Illuminator 

Założycielką firmy jest australijska makijażystka Rebecca Morrice Williams.
Becca jest najbardziej znana z swoich produktów do rozświetlania. Ich rozświetlacze podbiły rynki kosmetyczne na całym świecie.
Firma szybko się rozwija i w 2017 roku zawitała do polskiej sephory.

Niestety jak to już często bywa w Naszej sephorze asortyment marek jest zawsze ograniczony i w Polsce nie ma możliwości kupienia odcienia Champagne Pop, którego współtwórcą została sławna youtuberka i makijażystek Jaclyn Hill.


Produkt od Jaclyn Hill miał być unikatem i pomimo zawyżonej ceny produktu sprzedał się bardzo szybko i jeśli się nie mylę wszedł do stałej kolekcji, pomimo, że dalej jest opisywany, jako unikat.


Odcień Champagne Pop jest jednym z ładniejszych kolorów rozświetlacza, jaki próbowałam, bo jest to dość nieoczywisty kolor, który można było by określić rose gold. Szampańskie złoto połączone z tonami różowymi i brzoskwiniowymi. Kolor nie jest bardzo jasny, więc dla bardzo bladych osób może się nie sprawdzić.


Rozświetlacz jest zamknięty w solidnym, porządnie wykonanym opakowaniu, które doskonale zabezpiecza zawartość. Produkt wygląda na bardzo drogi pomimo minimalizmu i prostoty. Prezentuje się bardzo elegancko i dużym plusem jest lusterko dobrej jakości.

Produkt o pojemności 8 g.



Jak napisałam na wstępnie jest to najdroższy produkt do rozświetlania twarzy w mojej kolekcji, ponieważ kosztuje aż 38$ w przeliczeniu ok. 160 zł.
Niestety przez to, że jest bardzo trudno dostępny nawet na Internecie to strony, które sprowadzają kosmetyki wystawiają go w cenie ok. 250zł i pomimo tak zawyżonej ceny, co chwilę jest wysprzedawany.


Jak większość rozświetlaczy od Becca również ten można określić eleganckim błyskiem.
Nie posiada mocnych drobinek i daje piękny efekt tafli na twarzy. Delikatną ręką można uzyskać efekt dzienny bardziej naturalny jednak ten rozświetlacz dużo mocniej odbija światło niż kultowy produkt od the balm czy kosmetyki Mac.

Z tego, co czytałam i słyszałam to właśnie ten rozświetlacz daje najmocniejszy błysk z wszystkich dostępnych kolorów i formuła jest trochę bardziej „wilgotna” niż w innych kosmetykach Becca, więc jeśli lubisz mocny glow to musisz wypróbować ten produkt.
Na razie nie trafiłam na lepszy rozświetlacz a testowałam ich wiele.


Co sądzicie o produktach Becca? Jaki rozświetlacz jest waszym ulubionym?

13 komentarzy:

  1. kiedyś bardzo chciałam mieć ten rozświetlacz, z uwagi na słabą dostępność zrezygnowałam z poszukiwania, moim ulubionym rozświetlaczem jest bardzo stary rozświetlacz z Essence, kiedyś nazwany kultowym produktem tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się efekt jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie używam rozściełaczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie rozswietlacze z tej marki, mam jeden jednak w wersji miniaturowej ;)

    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham rozświetlacze <333 a ten jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się mieć ten rozświetlacz w swojej kolekcji jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. W Polsce to zawsze tak jest ...

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście nie używam rozświetlaczy ale ten wydaje się całkiem spoko :D

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to chyba za bardzo pomarańczowy mi się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Jak dla mnie jest za bardzo pomarańczowy, ale ogólnie produkt wydaje się super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny kolor - czegoś takiego mi trzeba :) :)

    OdpowiedzUsuń