niedziela, 15 kwietnia 2018

RENAISSANCE PALETTE GLOW | RECENZJA



Po krótkiej przerwie od postów wracam do Was z recenzją palety do konturowania od Makeup Revolution RENAISSANCE GLOW.
Produkty tej firmy są ulubieńcami wielu Polek.
Mimo, że do MUR mam mieszane uczucia to po wielu pozytywnych opiniach na YouTube musiałam się skusić na przetestowanie tej ślicznej paletki.






Makeup Revolution to brytyjska marka, która zadebiutowała na początku 2014 roku. Może młoda, ale prężnie rozwijająca się, oferuje ogromną gamę różnorodnych kosmetyków do makijażu i co miesiąc na rynek trafia wiele nowości.
Mur mocno stawia na trendy i ich kluczem do sukcesu jest tworzenie kosmetyków inspirowanych produktami luksusowych marek
a czasem wręcz podróbek. Od kilku miesięcy firma zaczęła bardziej dbać, o jakość i ich produkty pokochało wiele z nas.
Jedną z ich lepszych kolekcji jest seria paletek Renaissance.



Wszystkie kosmetyki z linii Renaissance zwracają uwagę i prezentują się bardzo elegancko i luksusowo. Solidna czarno złota kasetka jest wyposażona w dobrej, jakości lusterko i kształtem przypomina małą torebkę lub portfel. Produkt przychodzi zapakowany w czarne kartonowe opakowanie a do tego paletka jest zabezpieczona ala aksamitnym woreczkiem. Co kojarzy mi się z marką Marc Jacobs.


Kaseta w środku ukrywa dwa produkty do twarzy: bronzer i rozswietlacz. Jeśli ktoś, choć trochę orientuje się w markach kosmetycznych to zauważy tutaj mocną inspirację paletą do konturowania Charlotte Tilbury. Mnie osobiście zniechęcają tak mocne kopiowanie od innych firm, ale rozumiem zamysł, bo wiele kobiet marzy o jakimś drogim kosmetyku a dzięki Makeup Revolution ich pragnienie, choć trochę się spełni.



Kolorystyka obu produktów jest super, bardzo jasna.
Rozświetlacz, który pokochało wiele osób jest bardzo jasny, szampański, ale nie jest też za ciepły. Tworzy efekt eleganckiej tafli bez widocznych drobinek. Dzięki niemu twarz wygląda bardzo świeżo jednak dla mnie jest zbyt codzienny i delikatny, osobiście wole dużo mocniejsze rozswietlacze.

Bronzer bardziej mi przypadł do gustu. Jest chłodny, aksamitny i będzie dobrze wyglądał na większości osób. Bardzo łatwy w pracy, pięknie się rozciera i nie tworzy plam i smug.
Dobry produkt dla początkujących. Nie jest bardzo mocno napigmnentowany, dzięki czemu nie da się nim zrobić sobie krzywdy.
Oba kosmetyki są trwałe, na twarzy utrzymują się cały dzień. 





Produkt jest bardzo dobry i do tego cudownie zapakowany. Warto mieć go w swojej toaletce jednak jest dużo produktów podobnej jakości w podobnej cenie. Cieszę się, że Makeup Revolution wypuszcza coraz więcej dobrych produktów.




Jak wam się podoba dzisiejsza recenzja w trochę innej formie? A co Wy myślicie o MUR? Jak się podoba nowy wygląd bloga?

23 komentarze:

  1. Opakowanie ma cudowne, naprawdę cudowne. Kolory są śliczne, ale boję się, że by mi nie podpasował ten ciemny.
    A zdjęcia przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię MUR, szczególnie ich paletki cieni, ale zazwyczaj były one w kiepskiej jakości opakowaniach. Przy tym produkcie na pewno wielki plus za to, bo wygląda na dużo droższy i porządniejszy!

    https://lailaszaranek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą firmę. Może kiedyś wypróbuję!

    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej paletki.
    Wygląda bardzo fajnie :)
    Chętnie kiedyś wypróbuję.
    Obserwuję!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej paletce, ale wydaje się bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o nic a wygląda obłędnie :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem ogromną fanką tej firmy i chętnie przetestuję ten kosmetyk. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz to mistrzostwo!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacz wygląda bosko! W ogóle uwielbiam jak się coś błyszczy, mieni ;)

    Recenzja super, podoba mi się tabelka plusów i minusów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie widziałam tej paletki a bardzo często kupuje kosmetyki od MakeUp Revolution. Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak mówiłam jestem zakochana w tych zdjęciach 💕 a mojej mlodej podoba się ten zestaw 💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis i recenzja również <3

    OdpowiedzUsuń
  13. JA jestem ciekawa tej paletki, dla samego wyglądu bym ją kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Samo opakowanie już przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten produkt wygląda przecudownie. Ta paletka wygląda jakby kosztowała ze 300 zł ;D Cudo, kupiłabym ją.
    Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/przedpremierowo-emigrantki-janice-yk-lee.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie poszukuję nowych kosmetyków i chyba się skuszę na ten <3
    Zapraszam serdecznie https://lifestyleteeens.blogspot.com/2018/04/wojna-psychologiczna.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie skuszę się na zakup tego produktu. Pozdrawiam ♥️
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie testowałam tej paletki :)
    Ja pozostaje wierna swoim ulubieńcom. Po miesiącach poszukiwań odnalazłam cudowny rozświetlacz i bronzer.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wow the packaging is so lovely dear & i need to give it a try..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale produkt brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajna recenzja, bardzo przejrzysta;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad jakąś paletką do konturowania ale dzięki Tobie już wiem którą wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń