środa, 18 kwietnia 2018

L'Oréal Paris | Color Riche pomadki




W nowym poście opowiem wam coś więcej o moich ulubionych i w mojej opinii najlepszych pomadkach dostępnych w drogerii.
Dzisiaj skupię się na dwóch kolorach: moim ulubieńcu i nowości, która przyszła do mnie kilka dni temu.



Czy ktokolwiek z Was wiedział, że firma L’Oréal od ponad stu lat jest w branży kosmetycznej?

W 1909 r. Eugène Schueller, młody chemik, naukowiec i przedsiębiorca założył firmę, która stała się grupą L'Oréal. Wszystko zaczęło się od farby do włosów, którą Eugène sam opracował i wyprodukował a potem sprzedawał paryskim fryzjerom. W latach 1980 firma staje się jednym z liderów na rynku produktów kosmetycznych i nie wypada z obiegu do dziś.


Szafy L'Oréal Paris są dostępne w większości drogerii w Polsce, ale również są jednymi z najdroższych zaraz obok Bourjois.
Jest też jedną z najczęściej wybieraną przez mnie marką w drogerii.


Seria Color Riche jest jedną z lepszych, bardzo wysoka jakość produktów w pięknych opakowaniach.
Zwłaszcza szminki wyglądają bardzo kosztownie i elegancko.
Proste, złote opakowanie zwraca uwagę i kojarzy się z czymś luksusowym. Do tego ogromna gama kolorów.


Jak we wstępie wspomniałam, dziś pod lupę wezmę kolor 302 Bois De Rose – brudny róż - mój ulubieniec od wielu miesięcy.



Oraz 335 Carmin St Germain – Piękna czerwień, która wybiela zęby przez niebieskie pigmenty.



A tutaj macie ich porównanie: 

 
Pomadki od L’Oréal jakościowo przypominają pomadki z luksusowych firm i przez wygląd jak i wnętrze polecam ten produkt. 
Za cudowny grawer dziękuję drogerii ezebra.
Znacie szminki z tej serii? Jaki jest was ulubiony kolor?

30 komentarzy:

  1. Jaka dokładna analiza, cenię to! :)
    Kolorek bardzo fajny, ale raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione zdjęcia <3 no jak zwykle świetny post

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta szminka, nigdy nie miałam takiej z Loreal ;)

    https://makijazagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, w moim rossmannie nie ma testerów tych pomadek :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku muszę mieć te pomadki, cudowne mają kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Po twojej opinie muszę je stanowczo przetestować. Super zdjęcia :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. personalizowane produkty są cudowne :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna pomadka, mam z tej serii dosyć starą wersję o numerku 255. Natural i jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jest niesamowita <3 uwielbiam personalizowane produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, rewelacyjne kolorki! :)
    Koniecznie będę musiała zainwestować pieniążki choć w jedną szminkę tej marki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej wyglad naprawdę przykuwa uwagę! Uwielbiam firmę loreal.. design ich kosmetyków to cudo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam firmę L'oreal, ale to prawda, że mają drogie produkty. Jednak za jakość trzeba płacić. Ja z tej serii mam na razie tylko 3 szminki, m.in. tą czerwoną, która u mnie się nie zjada szybko, wręcz przeciwnie, jak na pomadkę o takim wykończeniu to jest bardzo wytrzymała.
    Bardzo fajna, rzetelna recenzja. Dla osób, które nie znają szminek z tej serii, albo ogólnie firmy jest na pewno bardzo pomocna.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam także do mnie.
    https://akilegna-kib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajną recenzję zrobiłaś, ta pomadka wygląda zachwycająco 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. szminka ma piękny odcień :) planuję ją sobie kupić :) ale najpierw muszę "wykończyć " te które już mam :D
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna pomadka:) Chyba muszę zainwestować :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka jest prześliczna! Cudowny, głęboki kolor!
    Żałuję tylko, że nienawidzę mieć czegokolwiek na ustach. Po prostu nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna pomadka, cudownie ukazałaś ją na zdjęciach ♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna pomadka, ogolnie uwielbiam kosmetyki od firmy Loreal, są zdecydowanie najlepsze.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/anatomia-skandalu-sarah-vaughan.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolory! Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor nr 302 jest wprost idealny dla mnie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sexy i mega kobieca czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam brudną róż! :D Świetne pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jaki śliczny kolor <3 Już ją uwielbiam haha . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ten grawer czyni z tej pomadki wyjątkową, ten czerwień mega

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne szminki, też chcę takie! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ma piękny wyrazisty kolor:) Poprostu tylko się zakochać w niej:)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś pomadkę z tej serii, ale kolor był zupełnie do mnie nietrafiony (czerwień), więc dałam koleżance.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dołączam do grona obserwatorów :)

      Usuń